Міністерством соціальної політики у співпраці з громадською організацією «Громадський рух «Соціальна єдність»» реалізується пілотний проєкт «Почуй мене»

Міністерством соціальної політики у співпраці з громадською організацією «Громадський рух «Соціальна єдність»» реалізується пілотний проєкт «Почуй мене»

починаючи з 5 березня 2021 року Міністерством соціальної політики у співпраці з громадською організацією «Громадський рух «Соціальна єдність»» реалізується пілотний проєкт «Почуй мене», спрямований на полегшення комунікації людьми з вадами слуху та представниками органів державної влади.

Починаючи з 5 березня 2021 року Міністерством  соціальної  політики  у  співпраці  з  громадською  організацією «Громадський рух «Соціальна єдність»» реалізується пілотний проєкт «Почуй мене», спрямований на полегшення комунікації людьми з вадами слуху та представниками органів державної влади. Суть проєкту полягає у спрощенні процесу комунікацій при отриманні нечуючими будь-яких державних послуг шляхом надання можливості отримати інформацію черезсурдоперекладача в режимі онлайн, а також відповідь у вигляді відеолиста.
Скористатись відповідною послугою можна через офіційний сайт Міністерствасоціальної політики України (вкладка «Почуй мене»).
Комунікацію і розгляд відповідних звернень забезпечує Урядовий контактний центр.
Відповідні інформаційні матеріали щодо користування такою послугою розміщені на офіційному сайті Міністерства соціальної політики України та сторінці Фейсбук.

Друзі, для вас працює «гаряча лінія» 1539.

Це офіційний канал зв’язку для консультування осіб з інвалідністю.

Для оформлення звернення на жестовій мові натисніть на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.

Заповніть: ім’я, номер телефону, електронну пошту.

Очікуйте на підключення перекладача жестової мови.

Яку інформацію ви можете отримати:

•  про субсидію від держави;

•  про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);

•  про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;

•  як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;

•  про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);

•  як оформити грошові виплати при народженні дитини;

•  про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.

 

*****

Цілодобова «гаряча лінія» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539.

 

На базі Урядового контактного центру працює окрема спеціалізована «гаряча лінія», створена для консультування осіб з інвалідністю.

 

«Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, з приводу яких вони звертаються.

Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють  у відповідні органи державної влади для вирішення  питань по суті та надання відповідних роз’яснень.

 

«Гаряча лінія» 1539 сприяє дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізується за підтримки Міністерства соціальної політики і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Прямий діалог між міністерством та людьми з інвалідністю сприяє прискоренню розбудови безбар’єрної України, де всі без винятку громадяни мають рівні права та можливості.

 

Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована  відповідь на звернення  у вигляді відеолиста. 

Переглядів: 21
Дата публікації: 15:21 29.03.2021
Центр надання адміністративних послуг Балаклійської міської ради Харківської області >>>